loading...
سایت من و ما...
احسان حسنی زاده بازدید : 129 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (1)

در لابلای یادداشت های قدیمی که هنگام خانه تکانی نوروز ۹۱ پیدا کردم بریده روزنامه ای را دیدم که مربوط به سال ۱۳۷۷ است و در آن به دلیل آلودگی بیش از حد هوای شهرهای بزرگ کشور اشاره شده است و آن همانا گاز سوز شدن خودروهای شهری است بله گاز سوز شدن خودروها........خوب حالا به بریده روزنامه نگاه کنید و خود حدیث مفصل را بخوانید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گل کلم در تاریخ 1391/08/27 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

سلام من تو بازی گرز هستم که یارت بودم وبلاگ قشنگی داری
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام گل کلم.از اینکه اومدی و به وبلاگم سر زدی ممنونم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مدیر وبلاگ احسان حسنی زاده دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی و علوم آب دانشگاه رامین اهواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به این وبلاگ چیه؟
    hاز کدوم سبزی خوشتون میاد؟
    بنظر شما آینده شغلی کدام رشته بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 188
  • بازدید کلی : 19,207